20

       Imorse vaknade jag då väckarklockan började ringa då stängde jag av den 
       och klev upp, kl 05.00. Jag gick till   köket och gjorde mej lite frukost, sen sminkade 
       jag mej. När jag var klar med sminkningen var klockan 10.00... SHIIT nu måste jag skynda mej till bussen som går om 10 min! Gud vad skönt med sovmorgon igentligen :) slippa stressa :]
Skoldagen var väl chill, det bästa var nog när josse ropade att hon ville ha SÅÅÅÅÅS!!! inför hela klassen... I övrigt var skoldagen mycket lärorik :D Efter skolan gick jag och Josse till stan för att spana in killar :] Sen tog vi bussen hem.
När jag kom hem åt vi middag, god såsig mat :)
Efter det drog jag och Josse till GhettomattafackaUrs för att hänga med nåra coola snubbar: Sebbe, Danne, Kim  & Isak Fy vad söt Isak är :] När vi väntade på att Kim skulle få tummen ur och komma ut och chilla med oss bröt Josse av sin lastbilsnyckel i tändningslåset xD
Vi körde sen till Grottan, det är ett crib där alla gangztaz i Urs samlas. Sen for jag och josse hem för att skriva i våra bloggar :D Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Isak

Jasså :]

2008-08-27 @ 23:36:11
Postat av: inte_kårt

JassP Är inte jag Söötare :'( <3

2008-09-05 @ 10:44:12
URL: http://jennytheone.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har alltid trott att jag var den sötaste du kände, men nej, fan vad lessen jag blir ?! , hur kan di skriva något sånt där efter allt vi har gått egenom.. fy faaaaan säger jag bara.. fy faaan..

2008-10-13 @ 23:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0