15

                      Ikväll har jag och Josse chillat på Max hela kvällen :} =P
                      ... Tjocka, javet!
 
MEN NI MÅSTE BARA LÄSA !!! :
När vi for hem tog josse en väg genom Bergsbyn och jag en annan, när jag kom i svängen vid Pizzerian såg jag en svart bil stå mitt på vägen och en kille som stod vid den vita bilen som har stått på pizzan hur länge som helst. När han fick syn på mig så sprang han fort som fan och bilen började köra iväg, killen kastade sig upp på taket av bilen i farten!
När vi kom in på Josses infart på gården skulle jag berätta vad som hänt, då kom just bilen körandes FORT förbi med killen på taket! Josse bah OMG!!! och pekade på bilen, jaba sa ju de =O!!



Här kommer ett youtube klipp tillägnat till Josse,, =D


 
 
 


 She must be emo?!


Men ska se film, Kraaam




Kommentarer
Postat av: Anonym

duärful

2008-08-15 @ 00:11:56
URL: http://josefinedegerfeldt.blogg.se/
Postat av: xD

OOOOyes she´s emo!

2008-08-16 @ 17:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0