68

HahaHA när jag och josse hade varit på stan ikväll och skulle åka buss hem så satte vi oss längst bak, då kom två killar i 5:an på Ursvikenskolan och sprang bak i bussen åsså kolla dom på oss:

- Är ni ihop ? :D
Vi börja ASgarva!!!
Då säger han helt seriöst,
- Asså, ni förtjänar inte att leva! Två normala barn hade kunna få leva istället  :(
Josse ba..
- HAHaa asså vad går ni på!? xD
- ...marken? självdå?
Sen efter ett tag så säger han
- Asså ni är ganska dåliga
Då säger josse
- Jag har fan 108 i IQ :}
- Öh jag har 390, det stiger hela tiden. jag har varvat 1000 i IQ flera gånger bara idag
Sen kollar han på mig
- Hur många gånger ska jag behöva äga dej innan vi är framme?
Osv...

Så jävla klockrena killar asså!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0