3

Kom nyss hem från jobbet, har jobbat från 7 till 4, jag kan säga man är inte pigg då =S Funderar typ påatt ta liten tupplur så jag orkar med att vara med Josse, Jenny, Micke osv ikväll.=)

Mitt och josses sommarjobbgår ut på att typ rensa ogräs, måla, köra moppe, äta och sova hahah =P
I tisdags när vi kom till jobbet klockan 07.00 var vi trötta och kalla att vi gick in i fikarummet för att värma oss innan vi började med att rensa ogräs. Jag sfick för en gångs skull sitta i fikarumets ända fotölj (annars brkar Josse vanligtvis välta fotöljen och ta den av mig) men nu fick hon allt ta golvet. Och vi lyckades med något men inte för lyckas med på att jobb, vi somnade =O  Vi har ingen aning om någon såg oss, men det hoppas jag inte. =)

Dehär kämpade vi sedan med hela dagen:
 ASKUL?!


Man blir ganska less efter ett tag, och man måste ju få vila lite? :]


Place in hell..


Sicken olyckliga kunder dom är =(



När vi upptäckte hur mycket ogräs vi måste rensa så försöker vi rymma genom att:

Klättra:


Och lifta med sopbilen:


Men som tur var så kom vi på att vi hade ju Josses Lastbil som vi kunde åka med =D


Vi körde moppe vart än vi skulle om distansen var över tio meter. Vi gjorde så att jag körde Josses moppe, hon satt dak o mig, bak och fram och höll i en rullande skottkärra bakom moppen full med ogräs, vi hade inga hjälmar och körde på trottoaren... Sen kom polisen =O Det är nämligen så att jag får inte köra hennes moppe eftersom att jag inte har eu-körkort, så det blir ju olåvlig körning, och sen Josse bak och fram med en skottkärra därbak, de tror jag inte heller är så lagligt, vi hade inga hjälmar och man får inte köra på trottoaren med en eu-moppe... Tur att vi just hade parkerat när polisen kom då haha =D

Sen satte sig Josse i en skrothög å flänna..


Men hon steg upp 2 sekunder senare, hon är ju trotts allt en riktig krigare !


--------------------------------------------------

Sen hade vi ett annat jobb i Hoting men det kan ni läsa om i Josses blogg om ni har lust =P
josefinedegerfeldt.blogg.se


Kommentarer
Postat av: HAHA

HAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAH

2008-07-17 @ 02:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0