26

Imorse var jag fan pepp på stiga upp, vi skulle åka me Johan till skolan jue HAHA, så jävla niceeee ;)


Efter middan skulle jag och Josse till Adam, sen när vi var påväg dit fick jag sms av Nicke som fråga vad jag gjorde, då sa jag att vi var påväg till Adam, självdå? Han bah, jag är med Adam, sen fråga han vars vi var osv. Sen när vi kom fram till Adam stod hans pappa i telefonen så vi gick som in i hallen, sen säg han att Adam inte är hemma, Då ringde han till Adam och sa att han hade besök av två snygga tjejer hahah, Kärlek till Adams pappa asså(L)
jaja iaf så sa adam att dom var på Alhem, så vi for dit.  men varför sa Nicke inte de när jag sa att vi var påväg till adam :O !!?!?!?
HurFanMåHanDå!? hahahhahaha


Du är knäppp...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0