36

Skoldagen gick hur fort som helst, mediaproduktion, matte sen fika på Stigs med halva klassen.
v´När vi satt där kände vi att vi orka inte gå till stan, så Markus och Hf kom och plockade upp oss,, men bara om vi följde med till medle där dom skulle skruva i en bil i nåra timmar :O Och vi var tvugna att lova att inte gnälla,,
Sen efter dryga 2 timmar skjutsade hem oss, jag frös som en jävla gris så jag tog på mig ett par extra byxor och la mig under täcket och såg tv,
då ringde josse -.- ,, vi kommer och hämta dig nu!
- eh... :O Jag har inte ätit ? Har du ?
- Ja, du ska äta hos markus, vi kommer nu.

1 minut senare kommer lisa och josse instapplandes. Nu far vi,  och  jag blev gud förbannad och fällde josse påväg till bilen, när hon just skulle ta tag i handtager på dörren knuffa ja henne så hon flög typ bakanför bilen, sen hoppa jag in så jag fick sitta i mitten ;)

NOG VARE INTE MED DE

utan när vi var vid getberget, så skar Hf:s bil -.- Så vi fick gå därifrån till Markus........Ja orka int.....ingen orka....

När vi kom till markus så fick josse vara Mamma till alla som vanligt ;D
hon Laga hamburgare till oss alla barnen, Jag, Lisa, Caisa, Markus och Hf. hehe mums :E



Fast förlåt "mamma", inga hamburgare klår MAX :]




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0