52

Ikväll har jag varit hos Lisa med Josse och Caisa, jag färgade hennes hår, skitsnyggt Lisa! Du passar verkligen i mörkt hår! Efter de gick vi till OK sen såg vi "shrek the törd" som Lisa säger ;) HAHHAHA asså alla hennes komentarer xD :
  som när hon skäljde ur färgen ur håret, då rinner de ju ut massa färg, då säger hon.
- Asså färgen som far ut nu, de är ju färgen som har varit i håret, dah`?         -HAH ja men antagligen :O

Sen när Hennes lillebror Johannes kompis kom och plingade på dörren så var jag tvungen att öppna, Han som står i dörren säger:
- Hej är johannes hemma?
- Nej typ inte, sa jag
Åsså står han bara kvar och stirra typ
Då kommer lisa:
- Ska du till JOhannes?
- Öh Lisa, Johannes bor här ?! sa jag
- ??????? hahahha...Jamen.... jag tro inte att han är här, sa Lisa
- Öjj ! åsså peka ja på hunden som sprungit ut. Då kollar han på mej och tänkter WHATTAFAN? 
Sen sparkar han typ på hunden så den rulla in i huset igen sen gick han.

Okej ni kankse inte fattar men de var så jävla fult :D

+ att Lisa sa massa andra skumma kommentarer HAHA

Sinnessjuk.....!


Kommentarer
Postat av: Isak

haha 22:56:37 vi är dömda!

2008-11-29 @ 16:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0