carefråger kopierat från nån random

Ålder: 16
Fyller år: 24 Juli
Bor: i Skellefteå
Familj: Mamma, Pappa, Lillebror
Pluggar/ jobbar: Går medieprogrammet

20 saker om mig:
1. älskar att åka snowboard
2. hatar att vara ensam
3. jag är rätt obrydd för det mesta
4. hatar gh och spyr på den musiken
5. jag är feg
6. När jag har lite att göra så vill jag äta
7. jag älskar godis,köper alldeles för mycket av det
8. jag tycker inte om tårta
9. jag hatar gympa
10. har aldrig varit utomlands förutom norge -.-
11. gillar inte tysta och blyga personer även om jag också kan vara de ibland
12. jag älskar att skratta
13. jag kommer aldig ihåg vad jag har drömt när jag vaknar.
14. är jätte kräsen när det gäller mat
15. Jag har extremt dålig fantasi
16. jag tror på andar
17. tycker om att dansa
18. jag gör ofta bort mig
19. jag kan inte koncentrera mig när jag lyssnar på musik
20. jag gillar svensk hiphop

DÅ vet ni. Ni som har anstängt er att läsa vill säga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0