Fått fett på hjärnan

Josse drog just upp persiennen (stavningen?) När ljuset kom in så skrek vi båda för de gjorde så ont i ögonen. Fett ljust.

Börja 20 i 9 idag, hade nationella i engelska (gick skit!) sen sluta vi typ 20 i 10. Fett ovärt.

Då for vi till Kanal för vi hade lite å göra. Fett ocoolt.

Sen åt vi. Fett gott.

Nu är vi hemma hos Josse nu, VI ser film på YouTube? Jag ser Sherdil på den här datorn medan Josse ligger med bärbara i sängen med hörlurar och ser på Rosa tror jag? Vet inte, vi snackar inte direkt med varann. Fett sociala.

Men nu ska vi typ ut i solen tro jag. Fett härligt.

VI hörs fett med mycke sen då, okej?

Jag och Josse gick ut för att hämta solstolar. De va.. Fett ekkligt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0