knaå daej

Har mer eller mindre förvandlats till nån slags kåge-bo efter en hel vecka i fjällen med bla
Frazze, Dennis, Hampus och Josse. Frazze och Hampus smittar ju folk med de ord / meningar dom säger så nu pratar man ju som nå jävla tap. Men veckan har då iallafall varii köööng med massa skoter varje dag osv. Nu kan jag knappt gå för jag har ont i så gott som varenda muskel. Ni som säger att de inte är jobbigt att åka skoter har då fan inte åkt skoter på riktigt. 

Bilder från veckan:

Frazze lyckas fassna i nån slags vajer?


Brant backe säger jag bara. Inte kul att vandra uppför den för deras skull..






Jag spåra på campingen. Men bara en katt förstår sig på.. HIPHOP




NU --> Ben&Jessys + TheHills

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0