Ni vet att jag inte kan låta bli att kopiera sånt här av Josse...

har du mer än 20 st sms i inkorgen? jadå
vad står det i ditt tredje sms? jamen jag sluta ju 4 å de är ju typ ljust till 7. Så far vi halv 7 far vi ju när det är ljust ;)
och vem var det ifrån? DennisBergqvist
är han/hon snygg? snyggare än mej
smsar ni ofta? kan man säga
vad står det i ditt 18:e sms? Frazz3 Linnea Elvis My och eskon tror jag :)
och det var ifrån? DennisBergqvist
är han farlig? inte på nått sätt ;)
hur farlig? inte farlig?
om du kollar igenom hela din inkorg, vilka har skrivit till dig då? öh, de orkar man ju inte!? :O
smsar du ofta? varje dag
hur många sms har du skickat? borde jag veta!? :O
hur många mms? sånt orka man int
är du beroende? av vad?
vem ringde du senast? LisaLii
vem ringde dig senast? Pappa
vilket är ditt senaste missade samtal? DennisBergqvist
vem är snyggast på din kontaktlista? Du :]
om du går in på dina bilder, vad är det första du ser? Josse som är helt snöig efter att ha bailat i skogen i Ammarnäs
Hur många bilder har du? 37
Vilken är din favoritbild? HAHA. inga kommentarer........
Nu ska du beskriva din mobil samt berätta vad det är för modell: En vit tunn nokia express music som alla säger gå sönder hela tiden
har du varit helt ärligt nu? klart jag har

Kommentarer
Postat av: kingen

du är igentligen jätteful:)

2009-04-08 @ 20:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0