suuuuurglassen

Dagen började bra, fick VG+ på provet vi fick tilllbaka och slutade halv 1 :D.
Då skulle jag och Josse gå till Balder för att nån hade hittat hennes bankkort, busskort, legg osv som hon tappade för 5 månader sen? När vi kom dit så ringde vi Elin för vi hittade inte inne i den där jävla fjällstugan :slash.

RÅka låsa in Josse i ett random hus
Efter de så hade vi inget att göra så vi gick till Kaplan. När vi gick förbi bonnstan(?) så börja vi snacka om dom där gamla husen osv. De satt hänglås på alla dörrar, men då såg vi att de va öppet på ett ställe och då fick vi tvångstankar att kika in. Eller asså de va ju inte direkt ett hus, de va typ bara nåt random rum med ingenting där inne. Så vi gick in, de va kolsvart och vi såg ingenting. Josse ba: undra vad som finns där uppe, åsså peka hon uppåt.  Då vare som en vind eller vad man ska säga. Då skrek jag "The Grudge!!!!!!!!!" Sen sprang jag ner.
Jag stog där ute och kolla på Josse sen gjorde jag nåt slags evil-skratt (moahahahaha) åsså stängde jag dörren. Då först uppstäckte jag att de va ett lås på dörren som man bahövde nyckel till för att kunna få upp. Då fick jag panik och börja skrika på Josse men hon svara inte. Då ser jag Josse komma fram bakom knuten på huset. De fanns som tur var en annan dörr ut som inte va låst. VaFAN hade jag gjort annars :O!??!?! ringt polisen!? :O naaah....

När vi kom till Kaplan så kom Frazze gåendes. -Kom, ni ska hjälpa oss och rulla igång mercan :D
Efter att ha varit på kaplan som nå tap i typ 5 min så tog vibussen till stan igen. phett ovärt.
Sen blev de Bergsbykiosken me Josse och Kim. Vi spååååra totalt och de slutade iaf med att dom tryckte ner mig i en soptunna och försökte stänga locket. När jag kom upp så va så gott som hela min rygg vit av mjukglass -.-


Bild på mej i brist på andra bilder :S
HEj katt-tänder geme räls?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahah förlåtttt =) :] men du var ganska söt där i (A)

2009-04-22 @ 21:19:08
Postat av: hemlig:$

snyyyyyyggigigiigigigigi vava :O

2009-04-23 @ 12:15:19
URL: http://ericavasilieva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0