Suck on that!

Ikväll har jag varit med Frida och Josse.Först färgade jag Fridas hår. Men de blev ju som de blev. Färgen räckte inte så de skifta typ i rött under och de blev lite fläckigt haha... Sen såg vi på film men då blev vi överspeedade och börja spåra och härma folk ur filmen Mean Girls sen skratta vi ihjäl oss lite, då kom Dennis och Frazze. Dom kom in, satte sig ner, gav oss skumma blickar sen kolla dom på varann; Öh..Frazze ska vi fara =S? Så dom for typ lika fort igen haha ;) Efter vi hade följt Frida hem så gick jag och Josse ner till våran favorit busshållsplats och spåra lite till som vanligt, ända tills Josses mamma kom å ragga upp oss och skjutsa hem mig.
Imorrn blire nog skooooter igen i Josses stuga!!! =D hoppas


Suck on that! aiaiaiaiaiaiai!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0