orka ba int

Har sovit hos farmor i helgen, därför jag har varit så dålig på att skriva.
Dagen började med soppatorsk mitt i Bergsbyn så de va bara att ringa Josse så hon fick komma och hämta mig. Allt failade kan jag ju lungt säga. Vi skulle fara och tanka. Josses moppe började gå cp. Fick inte tag på en dunk, lånade en av Kim. For till Josse och skulle slanga ur hennes mammas bil. Inga kommentarer om de tack.

Kom iaf just ut ur duschen och Josse ligger i sängen och bara glor. Hon ska sova med mig här ikväll, vi såg en skräckis hos Kim så jag våga inte sova själv :]  Efter middagen blev de att grilla på berget med Jenny, Frida och Kim. Efter de for vi hem till Kim, Josse kom också dit efter hennes super-duper-hårda-fotbolls-träning :)

Igår började kvällen med att jag, Jenny, Josse, Frida och Kim for upp på berget för att grilla (typisk sommar sysselsättning?) Efter ett tag kom Lisa och Sanna också dit. Sen Caisis och Frida. Och ännu lite senare kom Isak, Mange, Macke, Björne förbi. HAha orka som int skriva så komplicerat B)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0