Ååååhhhhhhh

Skola imorrn......sug!
Utan Josse........ tur man har Lisa ;D

Idag klev jag upp halv tre då kollade jag på TV till typ halv 8 då skicka Jenny sms att dom var utanför mej, då hade jag fortfarande inte klätt på mej eller sminkat mej osv. Hahha sett ut så i två dagar ;S Men då vare ba att gilla läget och hoppas på att ingen skulle spy idag heller.. Jag, Jenny, Danne och Johan for till Micke som är sjuk och det är Jenny med.. så nu ska man väll också bli de..

aja nu ska jag då se på The Hills! =D När jag såg de på tv tyckte jag de var helt kasst men nu har jag börjat se från första säsongen och hänger med i vad som händer haha =D ( de går att se alla avsnitt på mtv:s hemsida :)


Hjäääärta (L) !

Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

Wawawewa! :*



Vilken fresh blogg du har snygging! <3

Kika gärna in på mig, eller lägg till mig på bloglovin. Gör det som passar dig!



PUSS!

2009-02-02 @ 10:50:39
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0