HUNDJÄVEL

DAMPHUND

1 minut efter mamma hade farit imorse och jag skulle bara få sova ut så börjar hunden skälla, jag orkade verkligen inte! så jag lät henne skälla, men efter typ 10 minuter blev de drygt att lyssna på så de var bara att stiga upp...
Jag släppte ut hunden och sen la jag mej och sov igen. Men näe 1 timme efter så börjar hon skälla igen den jäveln!
Typ 2 minuter efter jag hade släppt ut hon så stod hon bvara där ute och skällde, hon hade trasslat in sig i ett träd -.- Jag skulle gå ut och hjälpa hon och dom ända skorna som fanns på baksidan var pappas stora foppatofflor. Men det var bara att ta på sig dom och plumsa ut i ljupsnön...
När jag väl fick lös hon så fick hon värdens jävla damp och bara sprang allt vad hon kunde fram och tillbaka, hoppa och bet i mina kläder. Så jag sprang in och hon kom efter, när jag tog av hon kopplet så sprang hon ut igen, jahapp, då vare ba att gå ut i snön igen då... Jag stog mitt på gården och hon spramg iväg och tog världens jävla sats och sprang mot mig, rakt in i mina ben så jag flööööög och landa i en liten snöhög haha ;D  Men jag tappade foppatoffeln så hon tog den och sprang iväg, det tog typ en kvart för mig att få in henne igen -.-
HATAR dedär äcklet....



Kommentarer
Postat av: stubbe

katter ska inte kaxxa me hundar ;)

2009-02-04 @ 18:23:17
Postat av: Limpian

men sluta .. din dogge e snäll å bara gullig ju :]

din "fake dogge" = din bror... han kan ja tänka mej springa runt å runt å skrika då han fasstnar i ett träd :P

sägtill när ja ska va hundvakt? (A)

2009-02-05 @ 10:00:46
URL: http://limpanlindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0