Inte alls ovanligt här i norrland ;P

Ikväll har jag varit i urs, skulle ta bussen som gick hem 11 för att efter 12 kostar det 40 kronor istället för 10 -.- Inte värt, Men såklart så ska jag ju missa bussen så jag måste vänta till 20 i 1.... Somnade hos Mange medan jag vänta på bussen, bara tur att jag vaknade hehe :P Behövde iaf bara betala 20 kronor hem (A) busschaffören var typ efterbliven?

När jag gick hem från bussen skutta de fram ett rådjur mitt framför mej, men det är ju iof inte så ovanligt haha :D När jag gick till köket för att dricka höll ja på att dö,
då står de ett rådjur där i fönstret som ett jävla tap :O

Va inte så lätt att ta kort men om man kolla noga så kan man se de lite iaf :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0