Sängen nästa!

Ikväll så for Jag, Josse, Micke, Danne, Isak, Jenny, Kim och Sebbe till Rävabacken, det var ju såklart inte plogat ända upp så Micke fick köra upp och ner med skotern och skjutsa alla. Jag tror precis alla frös nån stans och jag har aldrig frysit så jävla mycke om fötterna i hela mitt liv!! Det värsta var när vi skulle ner, alla skulle gå för Micke och Jenny for med skotern. Jag dog seröst för jag frös så jävla mycke om fötterna! Jag och kim hade bara vanliga skor medan alla andra hade höga skoterskor typ..

Efter de så for vi till Josse och såg på Bolt, hahahhaha hamstern är så jävla
söt!!! xD
Vid ett så skulle vi fara från Josse men när vi kom ut så satt Isak uppe i plogkanten som var typ 2 meter hög så Sebbe kunde bara inte hålla sig från att starta krig. Det slutade med att alla någongång legat i pudersnön, mest jag, Danne och Isak.. -.-

Jag var hemma vid 20 i 2 typ, då satte jag mig vid datorn och såg på The Hills men nu blire sängen nästa! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0