Wannabe Josse (som vanligt..)

ÄRLIGHET
Ditt äldsta hångel?
ööööhh
Hur många har du varit riktigt kär i?
hmm, riktigt kär, kanske2
Vad tycker du om kärlek?
vettefan.
När kramade du någon sist?
igår
Saknar du någon speciell person?
JA
Har du svårt för att bli kär?
jaa...
När kysste/hånglade du med någon sist?
december tro ja, eller januari
Ångrar du det?
Nej
Är du singel?
jaa
När fick du senast en komplimang?
igår
Har du hånglat med någon av samma kön?
hehejoo,

HAR DU NÅGONSIN
Varit medvetslös?
tro ja väll int.
Hånglat med någon riktigt ful?
HAHa jaa..!
Hånglat med fler än 50 pers?
nej;O ???
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll?

Gjort något riktigt dumt?
vad räknas som riktigt dumt? (A)
Gjort något du verkligen ångrar?
OJA
Varit nykter på nyårsafton?
jaa
Åkt ambulans?
nope
Gjort något olagligt?
jo
Blivit polisanmäld? hahanä men en person sa att hon skulle göra de men de blev inge av
;)
Fått din mamma att gråta?
vetinte
Slagit ner någon?
nej jag slår inte ner folk, det är folk som slår ner mej
Skämts över dina föräldrar?
säkert
Skämts över dig själv?
jodå
Sagt jag älskar dig och menat det?
ofta men kan säger det och inte menar de :S
Tar du droger?
öhnej
Dricker du?
nöe
Vilka kläder sover du i? 
en stor tshirt å trosor
Vad hatar du verkligen? mycke haha..
Varit kär?
Ja
Är du ensam nu?
yes
Vill du gifta dig?
nu? njaaaa
Vill du ha barn?
när jag blir stor så ja

SENASTE PERSONEN SOM
Sov i din säng?
jag?
Såg dig gråta?
jag gråter inte när folk ser på, inte annars hellr
Fick dig att gråta?
iiiingen aning
Du delade en drink med?
Du gick på bio med?
Sebbe, Josse & Kim
Skällde på dig?
Josse, för jag äger henne i matte...

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU
Gråtit?
nej
Kramat någon?
aa
Pussat någon?
naae
Köpt någonting? jaa
Sjungit?
jaja
Saknat någon?
jaa..

JAG HAR
Digitalkamera?
ja
Systemkamera?
ja
Telefon på rummet?
ja men den används inte, är bara allmänt störande när den ringer.
Egen dator?
ja
Könssjukdom?
nej
Husdjur?
jaa, damphund
Bra kompisar?
jadå
Tar du receptbelagda mediciner?
ne
Vem vill du fika med just nu?
ingen jag är mätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0