CAISALISAJOSSE

Ikväll har jag då varit med Lisa, Caisa hos Josse. Vi drog först ner till kiosken för att köpa lite gott att äta, sen for vi till Josse, satt där och bara pratade. Sen börja de spåra som vanligt hahah, Josse och Caisa blev finfina på kort och sen blev josse dränkt i vatten, de vart mobilkrig.. ja, osv xD  

På BSK
..spårade det lite till på hockeyplanen där vi skjutsade varandra i ett hockeymål, först satt josse i målet och jag och caisa tog fart från ena sidan av  av planen till den andra, när vi började närma oss sarjen (haha vet nte hur de stavas (A) så skrek caisa SLÄPP! till mej sen släppte hon målet, men jag han inte reagera så när målet slogs in i sarjen så flög jag under målet och landade under josse hahah xD haha ja, sen fortsatte vi lite till också :]

Efter de så gick vi ner till busshållsplatsen och la oss på marken och dog tills bussen kom halv 11, då skulle jag gå hem, jag var hemma 10 i... De tog fan 20 minuter !?!?!? :O

Bilden på Caisa har Josse tyvärr ensamrätt på :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyfan du kalla min snygg :O

AMMMMMMMMMMMMMMMMANDA :O helvete så snygg header :O

2009-01-23 @ 00:29:05
URL: http:// johannaluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0