josse bajs

Ikväll/inatt är mina föräldrar borta så jag skulle egentligen sova hos josse inatt men då skulle hon ju såklart bli sjuk... så då trodde jag att  jag skulle behöva sitta inne själv hela kvällen men då ringde kim och sebbe och sa att dom var i bergsbyn nu och undra om dom kunde komma till mej. Jag hade fortfarande på mej typ pyamas, var osminkad osv (så ser jag fortfarande ut hehe) ett under att dom inte spytt än :P

När dom kom hit så gjorde vi först en blogg åt Kim sen kom min lillebror hem, då for vi 4 till Ica och köpte lite gott. Påväg hem så stannade vi på industriområdet där jag fick testa att köra lite bil hahaha =D
Lite bilder togs också när vi komme hem ;)

 

HAHah sebbe kasta en mössa när jag skulle ta kort på kim, den kom jävlart klockrent framför facet ;)

Evil eye..

Min lillebror säger: Vem är amanda ihop med?
Kim säger: Sebbe
Sebbe säger:
De var så jävla fult att jag tog kortet precis när dom sa dedär och han såg ut sådär på kortet...
 
Nu är Kim och skjutsa några från hamn, han kommer väl tillbaka om ett tag ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0