Kina-dag tro jag

Ni som har läst inlägget lite längre ner ( Kinapingis) vet ju redan hur jag och Lisa spårade på idrotten när vi körde de som enligt Lisa kallades för Kinapingis? Men förutom de så ser vi tydligen ut som Kina-gumman på Kina Snacks påsen också :O

Höll nästan på att glömma, när vi gick till bussen så upptäckte vi att vi till och med är gula! Tur att vi planerade att gå och sola nån dag ;)
<-- Jag och Lisa påväg till konsum, i bakrunden är vårat ragg som kom med skåpbil och frågade på nåt språk om vi visste vars nån gata låg, ingen aning om vad snackade om, fattade ingenting men Caisa sa att dom trodde vi var horor och frågade hur mycke vi skulle ha för ett ligg..

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: Lisa

HAHAHAH SNIGGT=]<3

2009-01-28 @ 16:12:34
URL: http://lli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0