04.32

kom hem för typ en kvart sen. ALLT hatar mig och Caisa!!!!! SERIÖST! inget skämt

Min kväll :
Skelleftefestivalen å åka karuseller - Hur kul som helst ju
Bil me David och skrämma skiten ut moppetjejer - Funka
Halv 12, ja å caisa ensamma på busstation - Ta mitt liv ungefär?
1- halv 2, Försökte kicka ingång moppen - Geme sängen, toa och mat
2, MAX - gööööött
Ringde micke och johan och fråga om sjuts hem - yeeey
Micke skulle försöka få igång moppen - FAIL

Ikväll har vi även hunnit:
Spåra iväg i våran fantasi om allt vi sett - inge liv
Kissa - inga kommentarer
satte handen i spott - ursh
spotta på mig själv - ursh
observera ungefär varenda person i skellefteå - inte ok
Fundera på att hoppa från CK taket - blev inge av
Fundera på att lägga sig under stora scenen och hoppas på att den skulle rasa - fantasin spåra ur
Ställa sig på torget och hoppas på att få en golfboll i huvet - inte troligt
fick bajs på byxorna - caiiiiisa
Trott att solen skulle ramla ner på oss när vi sola - skulle inte försvåna mig
Trott att världen skulle slut snurra när solen va på andra sidan jorden - bara för att
Bränna mig i knävecket - AJ
Se ut såhär mitt på busstorget - inte okej



De va låååångt från allt som failat för oss, får ju sitta i ett halvår om jag ska rabbla upp allt. VÄRLDEN HATAR OSS

Nu - sängen
Ska sova tills jag är 37

Kommentarer
Postat av: caisaa

tur att charlie och sven var sociala hela natten iaf..

och tur att vi kissa på poliserna..

2009-07-02 @ 04:50:29
Postat av: rebecca

hej, jadå allt är bra med mig, själv då? :)

2009-07-02 @ 10:11:11
URL: http://rebeccatingvall.blogg.se/
Postat av: Rebecca

åhh galen kvälL!

Jag hatar dig inte, din blogg är så jväla skön! love it!

kram

2009-07-02 @ 10:47:37
URL: http://bracefaces.blogg.se/
Postat av: erica

haha.

jo de är helt okej, är lite trött för jag vakna nyss :h men de funkar, själv då? :)

2009-07-02 @ 12:42:19
URL: http://sandvold.blogg.se/
Postat av: Linn

jag har gjort ett nytt försök att skicka bilden till headern till dig, hoppas du kan se den nu :)

2009-07-02 @ 14:06:58
URL: http://sweetthingss.blogg.se/
Postat av: marcus h

sluta göra alla stalkers intresserade

2009-07-02 @ 23:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0