Resten av svaren på frågestunden

Vad tycker du om bloggarna Desiree och Paulina?
Svar: HAHa dom är komiska.. deras bråk genom bloggen är ju patetiska.. men de är kul att läsa ;)
Paulina verkar ju ändå normal men dessie är ju helt blåst.

tycker du om fiskar? isf vilka fiskar?
Svar: Ursh, jag är rädd för dom =]

hur mår du?
Svar: haha jag mår bra, självdå? ;)

om du fick välja mellan en miljon eller träffa kungen,vad hade du valt (jag hade valt att träffa kungen helt klart krr)

Svar: äru duuum!? antagligen en miljon!?!? vem vill träffa kungen? :S

varför har du så fin blogg?
Svar: Haha jaadu, för att jag är helt enkelt kööng på att göra designer ;)
nä, ja va oseriös. Men vilken fråga ;)

Jag undrar...Vad är det bästa som hänt dig?
Svar: eeööh, ingen aning ;D

hur gammal är du?
Svar: 16, fyller 17 i juli ;D

Hur många läsare per dag har du?
Svar: Tror jag redan svarat på den frågan i förra inlägget, men runt 200 ;P

Vilka bloggar läser du mest?
Svar: Kissies, Kenzas, Dessies, Paows, Naztys bunny, Foki och mina kompisars ;)

Vad är din favoriträtt?
Svar: hmm, Grillat tro jag ;D

Vilken/vilka är dina favorit bloggar?
Svar: Domdär två frågor upp är mina favoriter men kissies är lätt bäst  ;D

Vad tycker du om min blogg?  (heeddaas.blogg.se/)
Svar: Brukar inte läsa den =]

vad är det bästa plagget du har i din garderob?
Svar: mina mjukisbyxor ;)

vilken är din favorit affär?
Svar: Carlings, där hittar man alltid nåt snyggt, men de blir ändå nästan aldrig att man köper nåt för de är ju lite dyrare och jag är ganska fattig haha.. Tur att min mama jobbar på Cubus så hon får 30% rabatt på Carlings också ;D Annars är Gina också en bra affär =D

hur kan du vara så grym på att göra designer och hur lärde du dig? =D
Svar: Jag har alltid gjort mina egna designer och vissa av mina kompisars, de började med paint haha sen har jag laddat hem andra program och testat mig fram. Dom blir bara bättre och bättre, man utvecklas ju =D

när kommer designutlottningen?
Svar: Så fort jag har gjort en design som jag kan lotta ut, har nästan aldrig tid :S men ska försöka göra den så fort som möjligt =)

Vad skulle du välja mellan att äta en levande snigel eller en levande mask? :P

Svar: haha ursh, men lätt en mask, den kan man ju svälja hel ;D

Vilken outfit tycker du är snyggast på tjejer?
Svar: Jag gillar inte mode å sånt, tycker att enkla outfits är snyggast ;P

cool header!! :D du som fotat?
Svar: Tack, jo de är jag som har fotat =)


Eyy

Kommentarer
Postat av: 'Mikaela

kan inte du ha veckans blogg? :D

2009-07-06 @ 19:46:16
URL: http://mikaelafrohm.blogg.se/
Postat av: isabelle

va roligt, kan du skicka den med ett mejl då ? :)

2009-07-06 @ 19:53:21
URL: http://baraisabelle.webblogg.se/
Postat av: M i c k a

bilden längst ner är ju adorable! :D

2009-07-08 @ 11:42:39
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0