hörrni, lyssna då

Postat av: Anonym
hon har ju inte ens kvar din design!
hhahahaha.
Sa jag att hon skulle använda den 4ever eller? nä jag sa nämigen tills vidare, hon ville att den där Victoria skulle göra om hennes design typ som den va förut men med annan bild osv osv. Medans så behövde hon en design och då hade hon valt att använda den som jag hade gjort.


Sen va de nån som fråga i vilket program jag gör designer i och om jag uppfatta de rätt, vilken sida jag ser hur man ska göra allt?
Förut använde jag mig av PhotoShop Elements men de försvann från min dator och går typ inte att installera om eftersom jag inte hade köpt de ;D Så nu använder jag Gimp och PaintNet. 
Jag kan de mesta utantill hur och vars jag ska lägga in allt i stil- och kodmallarna men när de är nåt jag inte vet så använder jag mig av denhär hemsidan =)

Kommentarer
Postat av: beccka

vem vinner designen? :9

2009-06-26 @ 19:53:24
Postat av: VICTORIA

Hejsan!



Jag undrar om du skulle kunna göra en bloggdesign till mig. Isf skulle jag kunna länka till din blogg från min blogg. Jag skulle verkligen uppskatta det. Om nu vill det eller är intreserad skulle du gärna kunna höra av dej på min blogg eller min mejl.



Ha det bra!:)

2009-06-27 @ 00:08:43
URL: http://victoriaeklund.blogg.se/
Postat av: Desirée

hur laddar man ner Gimp,PaintNet osvosv.



kostar det ?

2009-06-27 @ 22:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0