NÅN ska dö!..

Framförallt så ska Affe och Elsa, eller vad hon nu hette, nån random från typ umeå eller nåt iaf.

Jag, Jonte och Josse satt i backen och tog lite kort haha, då kom plötsligt NÅN och spruta snö på oss. Och de var INTE LITE snö heller :O Vi trodde att de va typ Johanna, Amanda eller typ Oskar eller nån, så jag skrek mooooooooget! Hela vi och min kamera och allt var helt täckta med snö, så jag vänder mig om och skriker GOO KAMERAN!! Sen skriker Josse, NÅN SKA DÖ! Då kollar jag bak och ser jag en tjej som jag aldrig sett förr, hon ser lite smått förskräckt ut, sen säger nån Elsa och kollar på dendär tjejen. Och senare på kvällen hade hon tydligen sagt till Jonte att hon hade blivit rädd för oss hahhahaha.. Så farliga ser vi väl ändå inte ut att vara?
 

Igår när jag, Josse, Affe, Jonte och Ville var i skogen och åkte så fick Affe en superbra idé, att vi skulle åka på baksidan av backen så vi tydligen skulle hamna i norra Ammarnäs. Det är typ en halv mil att gå tillbaka, så Jag och Josse var inte med på de. Men Affe sa att de bara var att ringa efter hämtning så skulle nån komma och hämta oss. Så tillslut gick vi med på de, men när vi kom dit ner skratta han bara.  -Tro ni jag var seriös!? Nu de är ba att spänna av sig brädan och börja gå. Varken jag eller josse hade mobil som vi kunde ringa med och ingen av killarna ville låna ut sin mobil. Efter ett bra tag så ringer Josses pappa, Josse hinner bara skrika Vi är i norra Ammarnäs, KOM OCH RÄDDA OSS!! sen bröts de.. Men tillslut så kom han och hämta oss iaf :D Men Affe ska ändå ha spö..  

Kommentarer
Postat av: frazze

hahahahahahahahhahah tror du nån skulle bli rädd för dig????? ;)

2009-03-08 @ 23:14:23
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan! Lust att följa varandras bloggar via bloglovin? isåfall lägg till mig och skriv sedan när du gjort det så kommer jag att lägga till dig direkt när jag ser det, tack och hej :)

2009-03-12 @ 01:08:36
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0