bash flax

Ikväll softa jag hos Jenny med henne, Micke, Danne och Frida. Sen ringde KimLi och undra vars jag var, dom hade ränkt storma mig och dra med mej till Josse. Jenny ville typ lixom sova, så jag for till Josse.

Vi stog utanför hennes hus och vänta på att hon skulle bli klar, Jag ville springa in å våldgästa i duschen men de ville inte Kim och Sebbe :( Senare kom även Micke och Danne. Vi for till Bergsbyskolan, när vi stod där på skolgården så säger Josse att hon får "bash flax" från 2 sommrar sen eller när de nu va då hon va livrädd för Kim och Sebbe Haha. Jaja, "bash flax" va väl inte de hon menade riktigt men mobba henne inte bara för att hon är allmänt sämst på typ allt =)    (om ni undra så menade hon ju såklart "flash back")

Imorron blire "Hej då!" till den här hårfärgen och HEJ blondt.
(såg allmänt psyk och vindögd ut på bilden men de kan ni ju gärna ignorera!)

Kommentarer
Postat av: frida

hhehehe hur äre=)

2009-05-20 @ 15:17:05
URL: http://fridaed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0