dålig_tjej_92

känner att jag suger på att blogga just nu, har absolut inget att skriva om.

Kan väll bara säga att idag slingade jag Josses hår. När vi sköljde ur blekningen från håret så såg de helt gult ut uppe på huvet och rent knallORANGET i underhåret. Jag fick panik och när jag sa de till Josse fick hon också de. När hon stog där på alla fyra med skallen inne i duschen och jag halvsatt på hennes rygg så skulle hon helt plötsligt slänga sig upp och kolla sig i spegeln. Så när hon mitt i allt bara fladdra upp och skulle springa till spegeln så flög ju jag in i väggen på andra sidan duschen -.-   Ajaa sånt man får ta ;D


Men nu --> mina absoluta favoriter ett tag! ^^

Sen blire sääääängen!!!! somnade vid 3 inatt och vaknade halv 5 och har alltså varit vaken sen dess, inte illa! ;) Jag låg och vred på mig från halv 5 till halv 6 och då gav det inget att försöka somna om igen för då hade jag ju lix nån att smsa med hahah..

Oj, blev typ ett långt inlägg.. :S jag som inte hade nåt att skriva om?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0