gaaalen kväll

Först satt jag inne men de orka ja som int. Så klockan 9 for jag till Urs för att grilla med Lisa, Caisa, Frida, Sofie och Julia. Först spåååårade jag och Lisa i nån slagt träställning? De va helt galet, jag satt där längst upp och skrek för jag trodde att jag skulle dö! Man såg typ till Finland när man satt där uppe! Eller okej, de gjorde man inte.
Men kunde ha gjort!

Ja, Lisa å Julia

Iaf så skrattade så mycke att vi höll på att kissa ner oss. Och Lisa hotade mig med att om jag skulle ramla så skulle hon bajsa ner mig? Jaja, efter de så kom även Josse, K im, Sebbe, Danne och Micke dit en tväris och visade upp sina "jätte snygga" frisyrer.. Sen for dom lika fort igen.

Efter de så grillade vi lite korv å pinnbröd och skrattade allmänt jättemycke. MEn då blev jag och Lisa extremt jättesugna på Cola så vi tog min moppe och for till typ andra sidan Skellefteå för att köpa de. väääärt. MEn de va fan skitkul och helt gaaaalet. de blev världens kaxx ;D HAHAHAH

Frida å Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0