gamla minnen höhö

läste gammla inlägg på min och Josses bloggar. Fan vad jag skratta åt vissa saker.

Hittade bla ett inlägg på Josses blogg om en dag på jag var helt CP:

Den första skumma saken hon gjorde var när hon skulle sätta sig i en soffa på skolan, då slänger hon sig över bordet och sprkar ut soptunnan och landar på knä i soffan och dunkar huvudet i fönsret HAHAHHAH. Sedan på NK provet säger läraren eller jag minns inte rikigt vad de var men de var nått i stilen typ ni får poäng om ni svarar på första frågan där ni ska skriva namn. Då vänder sig Amanda om till mig och utbrister: VAFAN JOSSE VI HAR INTE PLUGGA NÅ JÄVLA NAMN?! Jag dunkar typ huvudet i bänken och förklarar att de är hennes eget namn hon ska skriva längst upp på papperet där de står namn: ........ HAHA söt tjej må jag säga.. OCH sen när vi var på stan efter skolan me Lisa så kom Markus och nån annan kille som jag inte vet vad han heter och vi åkte bil me dom upp till Solbacken. Och när vi då var inne på ÖB plockar Amanda upp en stor jävla rispåse och kastar på mig och skriker TA EMOT! Jag hinner förstås inte reagera och missar och påsen som far i golvet och går sönder sen flög de ris precis överallt HAHAHA.

Sen från en dag då jag och Josse träffade ett par klockrena småkillar på bussen:

Först säger dom:
- Är ni ihop ? :D
Vi börja ASgarva!!!
Då säger han helt seriöst,
- Asså, ni förtjänar inte att leva! Två normala barn hade kunna få leva istället  :(
Josse ba..
- HAHaa asså vad går ni på!? xD
- ...marken? självdå?
Sen efter ett tag så säger han
- Asså ni är ganska dåliga
Då säger josse
- Jag har fan 108 i IQ :}
- Öh dah jag har 390, det stiger hela tiden. jag har varvat 1000 i IQ flera gånger bara idag
Sen kollar han på mig
- Hur många gånger ska jag behöva äga dej innan vi är framme?

HAHAHAHAHA xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0