HEJ HEJHEJHEJ HEJHEJ HEJ HEJ

Idag va jag med Josse, har ju inte varit med henne sen i onsdags haha, tro de eller ej men vi har faktiskt varit ifrån varanda så länge! ;) SaknAT att ha nån som har lika cp humor som mig och nån man kan prata oförståerligt med men som fattar vad man menar ändå haha. Om jag skulle säga nåt psyko som jag skulle ha sagt om Josse var där så skulle alla andra bara kolla skumt på mig och tycka jag va mongo. Så idag va de häligt med replikerna "Tänker du på samma sak som jag B1?", "Jag tror de B2"


Ikväll va jag med Josse, Kim, Sebbe och Isak. Vi grillade och gjorde massa saker uppe på berget. Hade som vanligt skitkul och skrattade mycke. Tex då jag skulle lära mig lite coola trix med Sebbes tändare haha.. Han uppmanade mig noga om att inte tappa den.
Den iknade ungefär en såndär ^^
Nu måste ni se dehär själva framför er i huvet, okej?
När jag satt där och skulle öppna den på ett sånt där lagom finuligt sätt så lät de bara *flopp*
åsså flög den upp i luften. Man såg hur nån sakta sträckte fram händerna mot den samtidigt som man hörde slomotion rösten -noooooooooooow!
Med ett litet *klonk* for den rätt ner i elden och alla blev som förstelnade och bara kollade på den. Sen sebbes besvika "nääee...suck" Sen säger kim "öh, jag TROR jag ska akta mig lite nu.."
Alla flög därifrån fort som fan. Förutom sebbe som hoppa på elden och börja stampa och sparka på den för att få fram sin tändare.
Allting slutade iallafall med ett gott skratt och att jag blev kööööng på tricket! ;)
okejdå.. de lät inte lika kul som de va men man måste verkligen se de framför sig!
Eller så borde jag kanske sluta skriva sånnahär care-saker i bloggen? :S

Kommentarer
Postat av: LisaLii

HAHAHA JA TYCKER DET LÄT SKIT FULT!! ;D

2009-05-06 @ 14:12:30
URL: http://lli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0