HJÄLP

Imorse åkte jag och Josse bil med KimLi till skolan, så då glömde ju Josse såklart sitt busskort hemma. När vi slutade skulle Josse dumpa mej helt ensam på skolan så jag skulle vara tvungen att sitta och vänta i först en halvtimme sen åka buss själv helt mobbad.. Men då kom som tur var Amalia så de slutade med att vi löpte till bussen och att Josse gick till Jysk och satt där och glodde på Kim i 3 timmar medan han jobba. CP

Ikväll har B1 å B2 gjort de dom är bäst på. Rensa ogräs och sånt höhö ;) Sen när jag kom hem hade jag så ont i halsen och i huvet att jag bara ville ha isglass. Mamma ville fara och sola och hämta sina skor på Cubus men hon våga inte fara själv så hon muta mig med att om jag fick glass så skulle jag följa med henne. Jag ville ju ockås sola men de är ju inte nå vidare smart då man är förkyld =/ Så jag satt utanför och åt Twister istället =D




Ge mej typ helbrunt hår igen?



Fast jag vill typ ändå ha mörkbrunt/svart igen =/

Tro inte de bli nå av med att göra de ljusare som jag hade tänkt höhö..
MEN GE MEJ LÄNGRE HÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!!

Btw fyyyyyyyyyy vad långa inlägg jag har börjat göra!!! :S :S:S::S:S:S:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0