o'harre

ursh för nationella! Haft de idag i både matte och engelska =S
Gick ju inte sådär super kan jag ju lungt säga.

ASSÅ VÅRAN FILM ÄR FAIL!
Nu har jag typ ändå hyffat ljust hår, men imorrn bli jag kanske blond..
När vi brjade att spela in filmen hade jag typ svart!? :O
Josse hade blont med mörkt underhår, sen mitt i allt blev hon helblond, tog bort räslen och nu är hennes hår typ grått? Sen nu har Oliver klippt sig rätt mycke också :S VAD ÄR DEHÄR!?!?!

På tal om fail..
Vad har ekorren lyckas göra med ögat?

Min brorsa hitta den ute på vägen igår höhö.
nä nu ska jag försöka hitta nåt att äta,
om int annat blire väl att hämta ekorren och tillaga den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0