okeej?

Ganska enkelt, sätt igång en spelningslista på blandning, byt till nästa låt efter varje besvarad fråga.


1. Hur mår du idag?
My brain is so slow

 

2. Hur ser dina vänner dig?
Svennebanan

3. Hur kommer imorgon vara?
Knäppa min bärs


4. Vad är det bästa med dina vänner?
Svansen på åsnan


5. Vilken sång beskriver dig bäst?
Min penis


6. Hur är det med ditt liv?

Passa micken

 

7. Vilken låt ska spelas på din begravning?
Splash


8. Hur ser världen på dig?
Hon är min vän


9. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
Vem är jag?


10. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Hur ska det bli mellan oss


11. Kommer du någonsin ha barn?

Fuck me down

 

12. Hur kommer du att bli igenkänd?
Cocaine


13. Vad är din danssång?
Kör hårt


Kommentarer
Postat av: Anonym

1. Hur mår du idag?

My brain is so slow



2. Hur ser dina vänner dig?

Svennebanan



5. Vilken sång beskriver dig bäst?

Min penis



12. Hur kommer du att bli igenkänd?

Cocaine







HAHA roligt värre

2009-05-27 @ 23:25:19
Postat av: hanna

HAHAHAH!!

2009-05-28 @ 08:29:14
URL: http://hejhhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0