SO-BA

Har faktiskt inget att säga förutom att de satt jävligt fint med en stor saftig kebab med extra mycke såååås. Och att Josse borde vara tyst liiite oftare..

De är så att, idag på skolan vare typ 3 randoms som stod vid ett bord med massa broschyrer osv om socialdemokraterna, eller jag vet inte vad, nåt liknande vare iaf? Men hur som helst. Då fråga dendär snubben om vad vi hatade med samhället. Då säger Josse,
- INVANDRARE.
- Dom kommer ta över Sverige.
- Dom tar våra jobb!

osvosv.
Jag står bara där och tänker NEJ... och börjar gå därifrån.
De två andra personerna som står bakom dendär killen som ställde frågan var nämnligen invandrare.. Så en av dom ställer sig och typ börja kaxxa med henne.
- Jag har bott i Sverige i 19år och är utbildad. Är de då jag eller du som är värt jobbet!?!?
Då klarar jag inte mer hahahha ju mer hon snacka, desto mer skämmer hon ut sig. Så jag säger,
- JOSSE agera, vi kommer missa bussen!
Bara för att få henne därifrån. Men då ska ju Kevin såklart säga
- va? vilken buss!?
Eftersom vi körde ju moppe -.-
Tillslut lyckas vi få bort henne därifrån.. Sen när vi står ute på parkeringen så skriken josse
- MEN DOM VILLE JU FÖR FAN HA FRI INVANDRING I SVERIGE!
Och då ska de ju SÅKLART stå en invandrare just bakom henne.
Hur fan lyckas hon med allting!?

Långt inlägg javet :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0