tummen upp

yeey, ikväll så skulle dennis fixa min moppe. Men.. de gick ju som de gick. De sluta med att jag var tvungen att dra moppen uppför backen runt hela kvarteret för den inte gick framåt när jag satt på -.- Bra jobbat Dennis (Y) Om inte Dennis hade varit där och pilla hade de kanske gått lite bättre. Josse skulle ha fått göra allt :O :O  Nu blire att hoppas på att pappa kan fixa de iaf.

Efter de blev de glass på frazzes sen spåååra jävul på Getberget! baaaall. Sen glida lite merca ;)

Ja leker kööng på cykel medan Dennis leker kööng på att skruuva

Kommentarer
Postat av: joseeeeeeeeee

vad snackar du om? :O:O jag skruvade dit en skruv vad kan ha gått snett ;) ?

2009-05-25 @ 23:34:35
URL: http://josefinedegerfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0