oj ojoj ojoj

När jag vaknade imorse och satte på låten "svennebanan" och såg att de va bra väder ute så blev jag allmänt pepp på livet och ville hitta på nåt. Inte bara sitta inne, så jag och Josse bestämde oss för att fara en sväng på vårmässan. När vi gjorde oss klara för att fara så börja de regna... vad annars. Men sen blev de sol igen? :O Så vi for ändå. När vi var typ halvvägs dit så börja de spöregna och hagla, vi körde ju moppe så de gjorde ONT! och när vi kom dit så insåg vi att de va totalt värdelöst.  Tur att dom vid ingången släppte in oss gratis haha ;)


Efter de for vi hem till Josse och insåg att inläggen på bloggen blir cp om man skriver </3 i rubriken? Åsså åt vi mamma nr2:s goda kakor. Sen kom KimLi. Vi såg filmen "House Bunny" och åt remmar höhö.


Ikväll såg jag film med timonwombat. Vi såg "Charles Angels". HA-Ha komisk film.


Imorrn sa Josse nåt om att vi skulle jobba. Vi ska typ kratta eller nåt åt autotank hehe? aja, men de blir säkert nice ;D Vi är ju trotts allt proffs när de gäller ogräs å liknande ;)


PAAAAAAAAAANIIIIIIIIIIIIIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu har jag alltså ikväll (inatt?) och imorrn på mej att läsa ut boken som är på över 150 sidor och dessutom på engelska!!!! Hur fan ska jag klara dehär!?!??!!?!?!??!?!?!??!?!?!?!?!!
Nu ---> sängen och läsa. Nån frivillig som har lust att läsa högt för mej så jag bara kan ligga bredvid och lyssna? =]  shneeeeeeelaa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0