Yeeey

Jag och Lisa va hemma hos mej då vi fick höra att Josse skulle på deras fotbollsträning. Då fick jag å Lisa ADHD för hon kunde fara dit och inte på median idag! Så vi ringde för att dampa. Då svarar Josse i telefonen:
- Jag är på träningen men jag ska inte träna om du FAN trodde de!! :O
Okej, efter vi hade lagt på så garvade vi lite åt Josses svenska sen for vi också till deras träning i ske-hamn. Lisa åkte moppe med mig och helt appropå så skriker hon "MARIO!!!" och pekar. DÅ har nån ritat en mariogubbe på en gul vägskylt. VAD är slumpen lixom!?!?





Kommentarer
Postat av: Lisa bah jeje

HAHa ja är mario och du är luidgi YEYEY hehehoihrfoihewfoie

2009-05-15 @ 12:21:25
Postat av: Bröd

haha mariogubben i hamn på huvudledsskylten har ju varigt där galet länge :P

2009-05-15 @ 17:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0