Eftersom jag aldrig har nån fantasi

DIG:
1. Hur lång är du? va 1.73 i vintras iaf
2. Vad vill du bli när du bli stor? ingen aning
3. Vad pluggar du? Media
4. Har du långt hår? mellan. eller nåt
5. Vilken hårfärg har du? mörkbrunt me lite breda ljusa partier. typ?
6. Sminkar du dig? alltid
7. Använder du läppsyl? nej
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? svart
9. Har du kysst någon idag? näh

FAMILJEN:
1. Bor dina föräldrar ihop? ja
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? lika bra
3. Hur många syskon har du? 1
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? haha kom int ihåg
5. Vilken mat lagade din pappa senast? hmm, laga å laga. han köper bara pizza å hamburgare å sånt ;)
6. Hur många ställen har du bott på?
7. Vem i din familj stör du dig mest på? doggen
8. Vilken familjemedlem är snällast? bero på
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? typ förra veckan?

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? idag på skolan?

2. Vem sov du hos senast? Mackee
3. Har du kysst nån kompis? jöö
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? jaoo
5. Vem har du varit kompis med längst? hmm
6. Vem känner dig bäst? jag själv
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? ja bruka int direkt va osams me mina kompisar längre än 10 min typ haha?
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde de? nej
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? naah

KLÄDER:
1. Vad har du på dig idag? mjukisbyxor å en svart tröja
2. Har du bytt om idag? antagligen? imorse?
3. Favorittröja? ingen aning :O
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? sexigaste? öh. MEn ja tycker iaf att killar ska ha stora kläder å absolut int tajt, ursh
5. Har du gett bort kläder nån gång? jaa
7. Har du handlat kläder genom internet? Joo
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? av vilken anledning
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? tajta sa ja ju
10. Vad använder du för skor? svartaårosa DC

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? ja
2. Klä dig annorlunda? nog skulle ja säkert de, men de gör jag inte
3. Vara dig själv? jaa
4. Visa dig i bikini/badbyxor? Jaa
5. Fisa inför din pojk/flickvän? haha nä
6. Pierca dig? jag vill
7. Ge dig på utmaningar? ja de tro ja väl
8. Ha sex på offentlig plats? kanske de
9. Vara omogen? hahajaa de är ja typ hela tiden
10. Äta små kryp? njaaaaaaaaaa :O

SKOLAN:
1. Vad heter din skola? Anderstorpskolan
2. Vad heter din favoritlärare? PG såklart =]
3. Vad är ditt favoritämne? foto. om vi nån gång kan börja fota på rikt
4. Snyggaste läraren på skolan? ingen
5. Fulaste läraren på skolan? inga namn :]
6. Tråkigaste ämnet? alla
7. Har du skolkat mycket senaste året? näh, men tydligen
8. Hur tar du dig till skolan? STÅR i en buss............

Någon:
Som förstår dig: jag
Som du saknar: många
Som du längtar efter: ingen
Som du hatar: många

Vem:
Kramade dig senast: Josse
Pussade dig senast: MAcke
Var hos dig senast: mackee
Var du hemma hos senast: Josse
Ringde dig senast: Mamma
Ringde du senast: Lisa

Jag:
Är singel: nej
Saknar någon just nu: Jaaaa
Är rädd för att bli övergiven: näe
Svär ofta: ja
Sjunger i duschen: faktiskt int
Är en morgonpigg person: oaldri
Skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: de ha ja haft flera gånger =]
Är kär i kärleken: öh?
Skrattar åt mina egna skämt: hahahha jaa
Vill ha barn: inte nuuu

Har du:
Piercingar: neeeeej:(
Syskon: ja
Pojk/flickvän: jöö
Jobb: näää :(
För många vänner: kan man ha de :O
Rymt hemifrån: rymt å rymt. nja inte direkt
Färgat håret: typ 800gånger
Bra självförtroende: jamen de är ju int direkt dåligt
Sagt "jag älskar dig" till någon: Ja
Varit kär: Yes  
Gjort något olagligt: ja
Somnat i skolan: jaa
Brutit ett ben: nej
Tappat bort mig i min hemstad: har hänt
Sett en fallande stjärna och önskat: jaa
Varit otrogen: aldrig
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: jo
Smugit ut utan lov: jöö
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: jo
En hemlighet som ingen vet: antagligen
Varit på en blind date: nää
Sovit en hel dag: nästan
Somnat gråtandes: ja

Brukar du:
Titta dig själv i spegeln: ehjaa
Ha ångest: ibland kanske
Drömma mardrömmar: kommer aldrig ihåg vad jag drömmer
Klä dig i svart: har typ bara svarta kläder
Hata folk: nej men jag stör mig typ alltid på folk
Lita på folk: jo

Sista personen som:
Sov i din säng: mackkkee
Fick dig att gråta: minns inte
Du delade en dricka med: varför dela?
Skrek på dig: ehm..
Du fick sms från: Älsklingen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0