okänt nummer

varför vågar ingen ringa oskyddat? ;) eller dom som har gjort de har fått sin mobil spammad med min bloggadress =] Btw så hade jag 2 missade samtal å 11 sms imorse?

random (superpipig röst): va tycker du om mig?
jag: vet int ens vem du är?
random (superpipig röst): vad har du fått för intryck?
jag: fjortis
random (superpipig röst): hur gammal tro du jag är?
jag: 12?
random: har du ont i magen?
jag: haha nja?
random: de har jag
jag: då vet ja?
random: vad heter du?
jag: amanda. amandabjorkman.blogg.se
random (superpipig röst): okeeej, pusspusspuss älskar dig mest i hela världen pusspuss!!
jag (superpipig röst): pusspusspusspusspuss!
haha hon som ringde lät som en blandning mellan caisa och lisa? ;d

wtf?
vissa säger helt random saker å vissa börja typ va helt trevliga ba, hur mår du då? osv xD

Kommentarer
Postat av: randomfjortis

37

2009-10-09 @ 16:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0