hallå där kött och blåbär

wopps en DUDE skriver visst AMEn jag och amadiskatten bestämde oss att skriva i varandras bloggar men vad har jag för blogg egenetlgen och vem är jag egentligen Jo det får ni veta igenom att gå in på http://hitta.se och skriva this number 073-070517-------------------1  eller ni kan även gå in på min blogg OM jag hade skrivit den HEHEH
ibland undrar jag egentligen vem amanda björkman är folk säger att hon är den där Catface som drömmer riktigt konstiga drömmar. Jag minns hon sa till mig att hon drömde om att hon fick en polaris indy lite  i julklapp och jag blev lite så här, Hallå amanda :O det är jul afton idag kan inte drömmen vara sann då? då säger hon JAmen det är ju det som är de läskiga när jag får den så drömmer jag om att jag fick den  ganska konstig :O.
7k + sjuk = inte frisk
jag vet inte riktigt vad jag ska skriva förutom att amandas pappa älskar dennis norén :] eller va vetja men ryckten sprider sig fort här i kåge varför jag gör sådär är för att jag inte ska avslöjja för mycket vem jag är.
JAG ÄR DUDEN WItH CHICKEN COSTUME



DE HÄR VAR ALLT FÖR MIG OCH JAG ÖNSKAR ER ALLA INUTI ER ALLA EN RIKTGIT GOD ÅR OCH HOPPAS ÄVEN I HELGEN INTE KLAMYDIA SMITTAT. Nu har vi gjort lite Blogg de här e simon lundqvist som säg .........booll (A)


word from www.dudenyngwe.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0